METRO Combo: HoReCa și Digitalizarea

Timp de citire : 1 min
METRO Combo: HoReCa și digitalizarea

În ultima perioadă, domeniul ospitalității a prezentat o evoluție semnificativă, atât din punct de vedere al rapidității cu care sunt procesate comenzile, cât și din punct de vedere al satisfacției generale a clienților. Motivul principal care a stat în spatele acestei creșteri, este utilizarea soluțiilor digitale în industria HoReCa. Indiferent că vorbim despre comenzi online, oferte și promoții personalizate sau plata cu cardul, toate acestea au contribuit la procesul de digitalizare al industriei HoReCa.

1. CREAREA ȘI MENTENANȚA UNUI SITE

Vizibilitatea online este un factor important în procesul de decizie al clienților, deoarece șansa de recunoaște și de a interacționa cu brand-ul tău crește substanțial. Un site de prezentare a restaurantul, hotelul sau barul, le va fi de folos clienților tăi, deoarece aceștia vor avea o viziune clară a întreprinderii pe care o deții, îți vor cunoaște locația, aspectul, dar și de meniurile, ofertele sau pachetele pe care le oferi.

Crearea și mentenanța unui site

Descoperă noi oportunități

Dacă vrei să îți duci afacerea la următorul nivel, METRO îți pune la dispoziție serviciul DISH Website. DISH include soluții profesionale, proiectate de experți în industria ospitalității, pentru a avea la dispoziție tot ce ai nevoie pentru digitalizarea afacerii.

Avantajele utilizării serviciului DISH sunt:

  • Comenzi profitabile online – 0% comision
  • Rată de ocupare crescută
  • Rezervări online non-stop
  • Zero costuri de dezvoltare, găzduire și administrare a website-ului
  • Îți creăm un profil de Google My Business pentru a crește traficul pe site
  • Design adaptabil pe orice dispozitiv: desktop, mobil, tabletă
  • Utilizarea Inteligenței Artificiale (IA), pentru conținut avansat
  • Interfață ușor de manevrat și prelucrat
  • Personalizare meniu: servicii, galerie foto, program

Te așteptăm să completezi formularul pentru a utiliza serviciul DISH accesând acest link.

2. DEFINIREA ȘI ORGANIZAREA UNUI MENIU ONLINE

Definirea și organizarea unui meniu online

Meniul este oglinda restaurantului

Realizarea unui meniu complet, corect și cu un design atrăgător poate decide numărul de clienți pe care îi vei avea la restaurantul tău.

Meniul perfect trebuie construit și revizuit după următoarele aspecte:

  • Trece toate produsele disponibile într-un document pentru a le categorisi mai ușor;
  • Setează prețul corespunzător pentru fiecare produs și preparat, după o cercetare amănunțită a pieței;
  • Creează o descriere pentru fiecare produs, care să conțină calculul kcal pentru prepararea meniurilor, conform Ordinul nr.201/2022;
  • Asigură-te că design-ul meniul respectă branding-ul restaurantului tău;
  • Alege fontul, spațierea și structura textului, pentru a oferi un grad de lizibilitate cât mai mare;
  • Asigură-te că pozele corespund preparatelor;
  • Realizează unui cod QR pentru meniu și asigură-te că este disponibil și funcțional și amplasat pe toate mesele din restaurant.
Despre Google My Business

Fii prezent pe hartă

Google My Business este un instrument care îți permite să gestionezi și să îți optimizezi contul de Business oferit de Google. Profilul tău de Business este un termen folosit de Google pentru a te înregistra în lista de business-uri și cu ajutorul lui afacerea ta este afișată pe Google Maps și în Google Search.

În Google Maps și Google Search poți oferi informații prețioase pentru clienții tăi precum: nume, adresă, site, număr de telefon, program de lucru și review-uri. Un Profil de Business poate fi creat de oricine, dar doar Google poate valida și confirma autenticitatea prin prezentarea de informații relevante, precum nume, locație și categoria de afaceri din care faci parte. În urma procesului de verificare, vei putea să-ți creezi Profil de Business pe acea locație.

Prin utilizarea Google My Business poți accesa, gestiona și modifica Profilul tău de Business care te va ajuta în dezvoltarea prezenței online a afacerii tale. 
Despre Google My Business blog

Cum te înregistrezi pe Google My Business?

Pentru a obține un cont de Google My Business, tot ce trebuie să faci este să accesezi această pagină, iar mai apoi să dai click pe butonul „Gestionează acum” care te va trimite prin câțiva pași pentru a crea contul.

Să nu uiți acest lucru: înainte de a-ți crea cont de Google My Business trebuie să te asiguri că ai deja în posesie un Profil de Business. Profilul Companiei poate fi creat accesând acest link.

4. CREAREA ȘI MENȚINEREA PAGINILOR DE SOCIAL MEDIA

Ghid Social Media

Profită de oportunități<br>

Profită de După cum am evidențiat la început de articol, prezența online poate face diferența. O altă modalitate de îmbunătățire a relației tale cu clienții este crearea unui cont pe platforme de social media precum Facebook, Instagram, LinkedIn sau YouTube.

Crearea și menținerea unei pagini de social media poate fi folositoare, deoarece te poate ajuta să crești brand-ul, vânzările și să te angajezi într-o discuție directă cu nevoile, întrebările sau feedback-ul legate de compania ta.
oportunități