METRO Combo: HoReCa și Digitalizarea
Timp de citire : 1 minÎn ultima perioadă, domeniul ospitalității a prezentat o evoluție semnificativă, atât din punct de vedere al rapidității cu care sunt procesate comenzile, cât și din punct de vedere al satisfacției generale a clienților. Motivul principal care a stat în spatele acestei creșteri, este utilizarea soluțiilor digitale în industria HoReCa. Indiferent că vorbim despre comenzi online, oferte și promoții personalizate sau plata cu cardul, toate acestea au contribuit la procesul de digitalizare al industriei HoReCa.
1. CREAREA ȘI MENTENANȚA UNUI SITE
Vizibilitatea online este un factor important în procesul de decizie al clienților, deoarece șansa de recunoaște și de a interacționa cu brand-ul tău crește substanțial. Un site de prezentare a restaurantul, hotelul sau barul, le va fi de folos clienților tăi, deoarece aceștia vor avea o viziune clară a întreprinderii pe care o deții, îți vor cunoaște locația, aspectul, dar și de meniurile, ofertele sau pachetele pe care le oferi.