METRO ÎȘI EXTINDE PORTOFOLIUL DE PRODUSE DIN CARNE ROȘIE, ATÂT CU PRODUSE PRODUCȚIE PROPRIE, CÂT ȘI CU ARTICOLE DE VITĂ PROVENITE DE LA PRODUCĂTORI DE TOP DIN LUMEA ÎNTREAGĂ

NOILE ARTICOLE ADUSE LA RAFT VIN SĂ COMPLETEZE SORTIMENTUL DE CARNE DE PORC, OAIE ȘI VITĂ, METRO PUNÂND LA DISPOZIȚIA CLIENȚILOR PROFESIONIȘTI O VARIETATE DE PIESE ȘI TĂIETURI, AMBALĂRI CU TERMEN DE VALABILITATE EXTINS, DAR ȘI PRODUSE ”READY TO COOK”, CUM AR FI NOUA GAMĂ DE MARINATE, PRODUSE ÎN CENTRUL DE PRODUCȚIE PROPRIE.

București, 20 iunie 2022: METRO, liderul comețului cu ridicata în România de peste 25 de ani caută permanent să ofere cele mai bune soluții pentru succesul afacerilor clienților săi, iar gama de carne este și va fi o prioritate, ca un răspuns la nevoile clienților din industria ospitalității, dar și a celor din zona de comerț tradițional, pentru care comercializarea de produse din carne proaspătă poate fi o sursă reală de creștere a vânzărilor și a profitului.

În 2022, METRO are în focus asigurarea unui sortiment extins în ceea ce privește gama de carne producție proprie, atât prin prisma nivelurilor de calitate, de la produse de bază, până la produse premium, cât mai ales prin oferirea unor alternative care să asigure clienților profesioniști produse porționate, calibrate, gata de gătit, cu ambalări profesionale, toate concepute pentru a optimiza profitul afacerilor pe care aceștia le dețin.

Noutatea sezonului o reprezintă gama de marinate din porc și oaie, dezvoltată în cadrul Centrului de Producție Proprie din Ștefănești, care se alătură produselor deja disponibile la raft: carne de porc feliată și calibrată, carne tocată, mici și cârnați, carne de vită porționată și calibrată. Centrul de carne, producție proprie METRO din Ștefănești a fost conceput și dezvoltat pentru a deveni o sursă constantă de aprovizionare pentru antreprenori, iar produsele dezvoltate aici reflectă experiența și know-how-ul METRO, care, cu peste 40 de milioane de kilograme de carne distribuite anual, este un reper incontestabil în materie de soluții specifice pieței locale de carne.

„Angajamentul METRO de a sprijini prin toate mijloacele antreprenorii independenți este motivul pentru care am investit timp și un buget consistent în centrul de carne producție proprie de la Ștefănești, unde dezvoltăm permanent sortimente noi, adaptate fiecărui sezon și evoluției pieței, menite să aducă diferențiere și profitabilitate. Ne-am dorit o locație modernă, spațioasă, cu o capacitate mare de producție, care să garanteze un flux constant de marfă la cele mai înalte standarde către clienții noștri, pentru a le asigura competitivitatea în orice moment. Gama de preparate din carne producție proprie METRO include soluții complete, inspirate din activitatea, cerințele și feedback-ul clienților noștri și ne bucurăm că o putem îmbunătăți constant“, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

Gama de marinate care poate fi găsită acum la raft include, printre altele, piept de porc feliat, marinat cu usturoi negru sau ușor picant, pastramă de oaie marinată în baiț, ceafă de porc marinată, ușor picantă, sau ceafă de porc feliată, marinată, Maitre d’Hotel.

Toate produsele dezvoltate în cadrul unității de producție proprie din cadrul platformei logistice pe care METRO o deține la Ștefănești sunt obținute cu ajutorul unor echipamente de ultimă generație, prin respectarea cu strictețe a tuturor măsurilor de siguranță, din materie primă premium, elemente care garantează calitatea superioară a fiecărui articol. Totodată, produsele provenite din linia de producție proprie vor fi împachetate și ambalate ATM (ambalare în atmosferă controlată) astfel încât proprietățile cărnii să rămână neschimbate.

În plus, toate produsele sunt concepute în funcție de specificul și nevoile antreprenorilor HoReCa și revânzători.

Carne de vită proaspătă, de calitate superioară, adaptată cerințelor din industria ospitalității

O altă prioritate a companiei o reprezintă sortimentul de carne de vită, extins anul acesta cu o varietate de tăieturi și piese întregi, ambalări profesionale și origini variate, sortimentul de carne de vită fiind gândit în așa fel încât să acopere necesarul oricărui client care deține un restaurant sau o locație pentru evenimente.

Fie că este vorba de antricot, vrăbioară sau mușchi, de T-bone, Tomahawk, Picanha sau Bavetă, de origine SUA, Australia, Argentina, Brazilia, Uruguay, Irlanda, România sau alte țări din UE, produsele din carne de vită din oferta METRO sunt variate, începând de la cele frecvent întâlnite în meniurile de bază ale restaurantelor, până la carne premium, potrivită pentru meniuri à la carte.

Mai mult, METRO vine în întâmpinarea clienților profesioniști cu prețuri și mai avantajoase în zona de produse proaspete, oferindu-le acum un preț mai mic în funcție de cantitatea cumpărată la o multitudine de produse proaspete din categoriile de carne, pește, fructe și legume. Aceste produse sunt semnalizate la raft cu eticheta verde.


Despre METRO

METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.metroag.de.

Marina Zara

Marketing Driver

METRO România

E-mail: marina.zara@metro.ro; pr@metro.ro