Noua clădire este construită la cele mai înalte standarde pentru a oferi clienților toate facilitățile de care aceștia au nevoie într-un singur loc, de la aprovizionarea clasică prin vizita în magazin, până la ridicarea comenzilor prin serviciul click&collet și primirea achizițiilor online prin serviciul de delivery.
Noua clădire este construită la cele mai înalte standarde pentru a oferi clienților toate facilitățile de care aceștia au nevoie într-un singur loc, de la aprovizionarea clasică prin vizita în magazin, până la ridicarea comenzilor prin serviciul click&collet și primirea achizițiilor online prin serviciul de delivery.
Prin noua extindere, magazinul beneficiază de o eficiență logistică crescută și o productivitate ridicată pe metru pătrat, care oferă clienților METRO o experiență de cumpărare modernă și rapidă, cu respectarea tuturor normelor sanitar-veterinare.
Pentru operarea magazinului extins, echipa METRO Pitești are 14 noi colegi, care se alătură celor 148 deja existenți. Inaugurarea noului corp de magazin s-a făcut în prezența reprezentanților autorităților locale și membrilor din conducerea METRO.
“Extinderea magazinului de la Pitești și inaugurarea noului corp la exact douăzeci de ani de la deschiderea magazinului este un prilej de mare bucurie pentru METRO, care își reafirmă astfel angajamentul pentru antreprenorii din Pitești și comunitățile învecinate. Suntem preocupați să satisfacem în permanență nevoile antreprenorilor care cumpără de la METRO și, de aceea, investim mereu în modernizarea și eficientizarea magazinelor noastre. Credem cu tărie că succesul lor este afacerea noastră și ne dorim ca împreună să construim o economie locală puternică’’, a arătat Adrian Ariciu, CEO METRO România.
Metro se adresează micilor profesionişti, comer¬cianţilor independenţi, revânzătorilor şi antreprenorilor din industria HoReCa ale căror nevoi s-au schimbat în ultimii ani în direcția diversificării canalelor de cumpărare. Pentru ei METRO a dezvoltat un întreg ecosistem de soluții digitale – de la platforma Mshop de unde clienții pot comanda online, aplicația mobilă METRO App, până la platforma DISH care oferă partenerilor din HoReCa soluții online de promovare și aplicația LaDoiPași – și a investit consistent în crearea infrastructurii multicanal în cadrul magazinelor existente și eficientizarea serviciilor de delivery
.
Despre METRO
METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și, prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.metroag.de.
###
Contacte mass-media
LINKS ASSOCIATES
Cornelia Chirnogea
E-mail: cornelia.chirnogea@yourlink.ro
0728 915 964
Raluca Lunculescu
E-mail: raluca.lunculescu@yourlink.ro
0723 443 517