Aplicația metro
Susținerea proiectelor tale a fost întotdeauna scopul și prioritatea noastră, de aceea, METRO devine din ce în ce mai digital! Folosește aplicația METRO de fiecare dată când vizitezi un magazin și bucură-te de o experiență îmbunătățită la cumpărături.
Întrebări frecvente
Aplicația METRO este compatibilă cu telefoanele care utilizează iOS și Android începând cu versiunea 2.2.
Da! Toate informațiile critice sunt criptate și nu sunt stocate informații personale pe dispozitivul dvs. mobil. Cu toate acestea, dispozitivele mobile vă oferă posibilitatea de a stoca informațiile de conectare pentru aplicațiile instalate pe dispozitiv. Dacă alegeți să stocați informațiile dvs. de conectare (user și parolă My METRO), orice persoană care are acces la dispozitivul dvs. mobil vă poate accesa contul.
Aplicația METRO îți oferă posibilitatea de a avea acces oricând la contul tău METRO, de a vedea primul ultimele cataloage active sau de a folosi cardul digital pentru accesul în magazin. În plus, prin intermediul aplicației vezi în timp real disponibilitatea produselor, poți salva liste de cumpărături și poți accesa facturile în format digital. În plus, dacă deții un cont în platforma MShop. vei putea realiza comenzile online direct din aplicație.
Este foarte simplu, accesezi Google Play Store sau AppStore, cauți "aplicația METRO" iar apoi o instalezi sau poți accesa butoanele dedicate din această pagină.
Există 2 modalități de a creea un cont METRO: direct din aplicația METRO sau accesând această pagină. În ambele cazuri, urmează pașii de completare a datelor firmei tale și verifică la final adresa de email pentru a confirma creearea contului. Poți seta un cont METRO doar dacă deții deja un card METRO.
Da, aplicația METRO permite utilizarea în paralel a mai multor conturi iar trecerea între ele este simplă și ușor de realizat din meniul Home - Account.