Povestea METRO în România

Povestea METRO România

METRO România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash&carry. Încă de la intrarea sa pe piaţă, compania şi-a concentrat activitatea pentru a le oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.

Începând cu aprilie 2010, METRO România introduce un nou concept, METRO Punct, un magazin conceput special pentru a veni în sprijinul clienţilor Revânzatori şi HoReCa. METRO Punct asigură oferte promoţionale variate, soluţii şi consultanţă specializată, precum şi programe de loialitate clienţilor săi, în vederea eficientizării afacerilor lor. Astfel, aceştia pot beneficia de produsele şi serviciile companiei, în mod eficient şi rapid, optimizându-şi consumul de timp şi resurse.

Astăzi, reţeaua METRO Cash & Carry România numără 30 de centre de distribuţie, inclusiv 5 magazine METRO Punct, cu o suprafaţă totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătraţi. La nivel naţional, magazinele sunt distribuite astfel: în Bucureşti - 5 centre, în Braşov, Constanţa, şi Timişoara câte 2 centre, un centru în fiecare din următoarele oraşe: Piteşti, Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. La sfârșitul anului financiar 2020/2021, METRO Cash & Carry România avea peste 3500 de angajați, înregistrând o cifră de afaceri de de 6,1 miliarde de lei, cu 5% mai mare decât în 2019.

Pentru a consolida parteneriatul pe care îl are cu ai săi clienţi profesionişti din industria ospitalieră, METRO România a inaugurat, în 2008, Centrul de Pregătire în Gastronomie, cunoscut astăzi sub denumirea GASTRONOMETRO, un centru de formare la standarde înalte și un simbol al excelentei culinare, situat în cadrul magazinului METRO Militari, unde specialiștii noștri oferă cursuri de gătit și servicii de consultanță gastronomică; până în acest moment, peste 7.500 de clienți au beneficiat de astfel de servicii.

METRO România continuă dezvoltarea programelor sale strategice, demarate în sprijinul comercianților locali. Compania are un angajament puternic pentru piața de comerț din România, prin remodelări de magazine din rețeaua sa de distribuție, precum și privind producătorii locali și comercianții tradiționali (prin franciza LaDoiPaşi).

Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO, a continuat să crească într-un ritm rapid, ajungând la 1.630 de magazine la nivel național. Astfel, se poziționează în prezent ca cea mai mare rețea de magazine independente din România, cu obiectivul de a ajunge la 2.000 de magazine până în 2023. 

Pe baza legitimației METRO, clienții au acces ușor la toate produsele, precum și la serviciile de consultanță oferite în fiecare magazin de către echipele noastre de specialiști.

Devino client METRO în 3 pași simpli
 
Aplică acum
Devino client METRO
Ești interesat de Produsele noastre?
 
Răsfoiește cataloagele
Cataloagele METRO