METRO ROMÂNIA ANUNȚĂ DESCHIDEREA UNUI NOU MAGAZIN ÎN BUZĂU

BUCUREȘTI, 15 IUNIE 2022: METRO ROMÂNIA ANUNȚĂ DESCHIDEREA UNUI NOU MAGAZIN ÎN BUZĂU ASTĂZI, ÎNTR-UN SPAȚIU TOTAL NOU, AFLAT LA DOAR 500M DISTANȚĂ DE FOSTUL CENTRU METRO PUNCT DIN LOCALITATE, PE STRADA TRANSILVANIEI NR. 441A. 

METRO BUZĂU își deschide astfel porțile într-o locație nouă, modernă, echipată la cele mai înalte standarde, în care clienții din regiune sunt așteptați cu soluții complete pentru afacerile lor. Spațiul comercial este unul generos, de aproximativ 3.800 mp, iar cele peste 6.300 de produse disponibile sunt adaptate nevoilor clienților profesioniști HoReCa și revanzatori, astfel încât aceștia să beneficieze de un sortiment variat, stabilitate, disponibilitate permanentă a produselor la raft, precum și de prețuri competitive. Totodată, accesul în locație este unul facil, noul magazin METRO fiind situat în imediata vecinătate a fostului magazin PUNCT, la o distanță de doar 500 de metri.

Magazinul se află într-o clădire nouă, proiectată de la zero pentru a corespunde în totalitate standardelor METRO și pentru a oferi clienților toate facilitățile de care aceștia au nevoie într-un singur loc. Scopul este de a contribui la prosperitatea afacerilor independente și la satisfacția clienților profesioniști.

Noul magazin METRO este optimizat pentru eficientizarea tuturor operațiunilor și adaptat pentru a deservi clienții profesioniști și anume:

  • Spațiul comercial este aproximativ cu 45% mai mare comparativ cu fostul magazin PUNCT din proximitate - 3.800 mp versus 2.600 mp. De asemenea, spațiul de depozitare este mai mare, în timp ce birourile și spațiile administrative au alocate o suprafață mai mică, de 25%.
  • Magazinul beneficiază de echipamente moderne și eficiente, care să susțină extinderea de gamă și servirea în condiții de calitate excelentă și în mod sustenabil: cameră frigorifică pentru categoriile de produse proaspete, precum carne, pește, fructe și legume, mezeluri, ouă, lactate și cameră congelator de 130 mp, ambivalentă, dotată cu vitrine de expunere pentru produsele congelate, în acest fel asigurându-se stocul și vânzarea pe aceeași suprafață și respectarea normelor HACCP în vigoare.
  • O parcarea de 132 de locuri, din care 37 sunt acoperite, o creștere semnificativă comparativ cu cele 23 de spații de parcare disponibile în vechiul magazin.
  • Magazinul dispune de o ofertă de peste 6.300 de articole, comparativ cu 2.850 anterior. Categoriile de produse au fost redefinite pentru a deservi clienții profesioniști, fiind adaptate și extinse în funcție de nevoile clienților HoReCa și revânzători.
  • Clădirea are un spațiu de încărcare/descărcare dedicat, fiind disponibile rampe pentru recepție marfă și livrare. Magazinul oferă servicii de livrare pentru clienții din Buzău și împrejurimi, printr-un parteneriat cu un furnizor de servicii logistice, care pune la dispoziție, pentru început, patru mașini noi a câte 3,5 tone, cu temperatură controlată.
  • Magazinul este deservit de 49 de angajați, comparativ cu 21 de angajați anterior.

„Anul acesta vine cu o schimbare semnificativă pentru echipa METRO Buzău care face tranziția într-o nouă locație, mai modernă și mai mare față de cea anterioară. Unul dintre beneficiile și noutățile pe care METRO le aduce în această regiune este faptul că livrările vor fi realizate mai rapid, acestea fiind aduse direct din magazinul din Buzău. Mă bucur să văd că procesul de recrutare din luna Februarie a dat rezultate satisfăcătoare și acum METRO Buzău are cu peste dublu numărul de angajați. Misiunea noastră este să fim aproape de antreprenorii români cu servicii de încredere și ne bucurăm că prin inaugurarea noului magazin ne menținem angajamentul de a rămâne un partener solid” - a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

 

 

Despre METRO

METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.metroag.de.

 

Marina Zara

Marketing Driver

METRO România

E-mail: marina.zara@metro.ro; pr@metro.ro