Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest, METRO Cash & Carry România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban cât și rural.
„LaDoiPași este unul dintre cei mai importanți piloni de creștere pentru METRO Romania, așa că vom continua să investim ca și până acum în soluții care să susțină succesul partenerilor noștri din franciză. Vrem să opereze un business riguros, eficient, cu o sortimentație potrivită nevoilor din comunitate, oferind consumatorilor finali o cat mai plăcută experiență de cumpărare. Vom continua să ne diferențiem pe piața locală, să dezvoltăm servicii și produse dedicate antreprenorilor LaDoiPași – inclusiv marca proprie LaDoiPași, care se regăsește exclusiv în magazinele lor – pentru a ne asigura că au o afacere competitivă și clienți mulțumiți”, a declarat Irinel Popescu, Retail Director METRO România – LaDoiPași.
Conferința Națională de Retail a adus împreună în mediul digital peste 1,400 de participanți, antreprenori LaDoiPași din toată țara, care au luat parte la sesiuni interactive de discuții legate de evoluția francizei pe termen mediu și lung, de tendințe în comerțul tradițional, dar și de strategii de dezvoltare antreprenorială. Gala Festivă a marcat premierea atât a antreprenorilor cu rezultate extraordinare în 2020, cât și a câștigătorilor celor 5 premii care constau în prezența „live” a Ambasadorului LaDoiPași, Pavel Bartoș, în magazinele lor pentru o zi de interacțiune cu clienții, dar și a câștigătorului Marelui Premiu LaDoiPași, care constă în deschiderea unui nou magazin LaDoiPași cu ocazia evenimentului ”Ziua Afacerii Tale”, din 12 octombrie 2021, ce presupune o investiție de peste 20,000 euro, susținută de Metro România.