METRO Cash & Carry România lansează prima ediție "România: ghid de călătorie"

București, 14 iulie 2021

Pentru a ÎNCURAJA TURISMUL ROMÂNESC ȘI astfel a veni în sprijinul celor care anul acesta au în plan programarea unei vacanțe în românia, METRO Cash & Carry lansează în premieră “România: Ghid de călătorie”.

Aceasta este o publicație originală, ediția în limba română fiind disponibilă începând de astăzi, cea în engleză urmând a fi publicată până la finalul lunii, în primă fază în mediul digital, aducând în prim plan peste 200 de obiective turistice, împărțite conform regiunilor istorice: Muntenia, Oltenia, Moldova, Bucovina, Dobrogea, Maramureș, Crișana, Banat și Transilvania. Ghidul este disponibil în mod gratuit pe www.metro.ro.

Cele mai interesante obiective turistice din ghid, cunoscute sau mai puțin cunoscute, sunt susținute cu fotografii și descrieri succinte, potrivite pentru cine dorește să își formeze o impresie despre regiunile pe care le-ar putea vizita, oferind un punct de reper pentru planificarea călătoriilor viitoare.

De asemenea, “România: Ghid de călătorie” include și peste 250 de recomandări de cazare și restaurante, dintre cele mai reprezentative pentru fiecare regiune, indiferent de buget. Toate recomandările sunt, de fapt, cele mai bune oportunități pentru turiștii care vizitează zona și cel mai important, toți sunt clienți METRO Cash & Carry. În acest fel, susținem cu mândrie motto-ul companiei „Succesul tău e Afacerea noastră”, promovând clienții METRO pentru a crea trafic în locațiile lor și a-i ajuta să își consolideze afacerea. În paginile acestui ghid turistic, curioșii vor descoperi și câteva sugestii de preparate specifice fiecăreia dintre regiunile majore ale țării, care pot fi regăsite în meniurile restaurantelor din zona respectivă.

“Acest proiect a luat naștere din dorința noastră de a rămâne solidari cu sectorul HoReCa, cel mai puternic afectat de perioada dificilă prin care am trecut cu toții. Scopul lui este să promovăm obiectivele turistice din țara noastră și să facem cunoscut potențialul turistic al României, atât la nivel intern, cât și internațional, încurajând orice iubitor de călătorii să descopere, înainte de toate, frumusețile României. De la Cazanele Dunării și până în Nordul Bucovinei, de pe însoritele dealuri transilvane și până în Delta Dunării, călătorind prin România acompaniați de acest ghid, turiștii sigur vor reuși să exploreze nu doar obiectivele foarte cunoscute, ci și unele despre care mulți nu au auzit încă și sunt fericită că prin acest demers susținem clienții Metro ca să își consolideze afacerea” a declarat Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry România.

Despre METRO Cash & Carry

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. De asemenea, METRO susține competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin soluţii digitale şi contribuie astfel la diversitatea culturală în sectorul comerţului cu amănuntul şi al industriei ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon esenţial al activităţii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul sustenabilitate, conform Indicelui Sustenabilităţii Dow Jones. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.metroag.de.