METRO ROMÂNIA CONTINUĂ INVESTIȚIILE ÎN ECONOMIA LOCALĂ ȘI CREEAZĂ PESTE 200 NOI LOCURI DE MUNCĂ ÎN ȚARĂ

București, 21 iulie 2022: METRO, liderul comerțului cu ridicata în România de peste 25 de ani, caută permanent să ofere cele mai bune soluții pentru crearea de condiții optime de muncă angajaților săi, venind constant cu soluții care să răspundă nevoilor fiecărui membru din cadrul echipei METRO România.

Anul acesta, data de 1 august vine cu o creștere de 50% pentru tichetele de masă, valoarea acestora urmând să fie de 30 lei, valoarea cea maximă reglementată de autorități. Ca Angajator de Top, METRO este atent la tot ce se petrece în viața economică, la nivelul inflației și reușește întotdeauna să identifice modalitățile și acțiunile potrivite pentru a depăși orice provocări, fiind în permanentă colaborare cu partenerii de dialog social, Sindicatul Național Solidaritatea.

Venitul mediu lunar pentru un lucrător polivalent (Consilier de Vânzări Senior) la METRO va fi de 5.300 Ron brut (aproximativ 3.300 Ron net) de la 1 august, poziție pentru care METRO are deschise peste 100 posturi. Această sumă, care reprezintă venitul unui lucrător, include salariul, tichete de masă, bonus de vacanță, cupoane anuale de Paște și de Crăciun, bonus trimestrial de performanță, spor de 50% pentru 5 zile lucrate în tură de noapte, precum și alte tipuri de bonusuri și sporuri conform Contractului Colectiv de Muncă și a politicilor de compensații și beneficii.

Pe lângă aceste beneficii, METRO derulează în fiecare an, atât programe de dezvoltare a competențelor de leadership, a abilităților de vânzare și orientare către clienți, cât și a competențelor funcționale. Grija permanentă pentru siguranța oamenilor și continuitatea business-ului au determinat revizuirea salarială și a sistemului de bonus trimestrial, implementarea programului de asistență pentru angajați – „Contează pe noi!”, acordarea bonusurilor de Crăciun și de Paște și pentru copii cu ocazia zilei de 1 iunie.

„Îmbunătățirea constantă a pachetului salarial total oferit, reconfirmă angajamentul METRO România de a-și susține echipa cu pachete competitive de compensații și beneficii pe piața muncii. Cu majorarea salariilor, a sporurilor, tichetelor și a schemei de bonusare avem o creștere de 15% față de anul trecut, reprezentând în același timp o recunoaștere a eforturilor depuse an de an pentru atingerea obiectivelor.” - a declarat Rodica RAPCEA, Director Resurse Umane METRO România.

Printre beneficiile extra de care poate dispune un lucrător comercial din cadrul echipei METRO România se numără: tichete de masă și primă de vacanță; asigurare medicală privată; bonusuri de performanță; zile suplimentare de concediu pentru diverse ocazii; acces la consiliere psihologică, financiară și juridică pentru angajat și familia sa; prime de Sărbători și pentru diferite ocazii (căsătorie, naștere copil, deces); bonus de recomandare; reduceri la abonamente medicale și sportive; bonus de fidelitate.

METRO România își consolidează astfel poziția de lider în rândul angajatorilor din sectorul comerțului cu ridicata și în primăvara acestui an, fiind recunoscut ca Angajator de Top, certificare internațională acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda.




Despre METRO

METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.metroag.de.

Marina Zara

Marketing Driver

METRO România

E-mail: marina.zara@metro.ro; pr@metro.ro