Notificare generală privind protecția datelor pentru Aplicația METRO
1. Informații generale
Prin intermediul aplicației METOR Companion (denumită în continuare și "Aplicația"), METRO AG, Metro-Straße 1, 40235 Düsseldorf, (denumită în continuare "METRO", "noi" sau "noua") vă oferă funcții utile legate de experiența de cumpărare și alte servicii METRO (denumite în continuare "Serviciu" sau "Servicii"). Această Aplicație constituie un supliment util al site-ul nostru web și la experiența fizică de cumpărare din magazinele noastre.
În contextul Aplicației, această Declaratie generală de protecție a datelor vă informează despre modul în care datele dumneavoastră vor fi întotdeauna prelucrate de fiecare dată când utilizați Aplicația, indiferent dacă sunteți sau nu conectat la contul dumneavoastră de client. Odată ce v-ați conectat la Aplicație cu detaliile dumneavoastră de client, se va aplica declarația de protecție a datelor specifică țării respective (pentru informații detaliate, consultați subsecțiunea "Declarații de protecție a datelor specifice țării și activitățile de prelucrare a datelor") referitoare la contul de client cu care v-ați conectat.
Utilizarea Aplicației noastre necesită furnizarea de date personale în măsura descrisă aici. Datele reprezinta date cu caracter personal dacă acestea conțin detalii individuale referitoare la circumstanțele personale sau de fapt ale unei persoane fizice specifice sau identificabile și pot fi legate de această persoană. Vom procesa datele dumneavoastră personale în conformitate cu dispozițiile legale ale legislației privind protecția datelor, respectiv Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) în cadrul Uniunii Europene și orice legi naționale de protecție a datelor (în Germania, de exemplu, Bundesdatenschutzgesetz [Legea federală germană privind protecția datelor]).
Următoarele dispoziții vă ofera informatii despre natura, domeniul de aplicare și scopul prelucrarii datelor personale în contextul utilizării Aplicației.
Rețineți în acest sens că securitatea datelor dumneavoastră este foarte importantă pentru noi, motiv pentru care întotdeauna luăm măsuri de securitate IT bazate pe stadiul actual al tehnologiei. Cu toate acestea, orice transfer de date bazat pe o conexiune la Internet poate fi întotdeauna predispus la vulnerabilități de securitate ascunse. Din păcate, prin urmare, nu este posibil din punct de vedere tehnic să se asigure o protecție completă împotriva accesului terților.
Cine este responsabil pentru prelucrarea datelor dumneavoastră?
În conformitate cu GDPR, operatorul responsabil conform legislației privind protecția datelor este
METRO AG
Adresă:
METRO AG
Metro-Straße 1
40235 Düsseldorf
Germania
METRO AG este responsabilă împreună cu filialele naționale METRO care oferă servicii specifice clienților și țărilor prin intermediul Aplicației. METRO AG este responsabilă pentru operarea Aplicației ca atare, cu toate funcțiile de bază explicate în această notificare generală de protecție a datelor.
Filialele naționale METRO necesită să vă înregistrați un cont de client existent pentru serviciile lor. Filialele naționale METRO sunt responsabile pentru procesarea datelor care are loc atunci când utilizați aceste servicii, adică pentru toate acțiunile pe care le efectuați prin intermediul Aplicației în contul dumneavoastră de client existent și toate datele clienților care sunt disponibile sau necesare în acest scop la respectiva filială națională METRO. Puteți afla care sunt filialele naționale METRO implicate în detaliu prin informațiile furnizate în Aplicație sau în declarația generala privind protectia datelor prezentată dumneavoastră atunci când v-ați înregistrat ca și client (pentru informații detaliate, consultați subsecțiunea "Declarații de protecție a datelor specifice țării și activitățile de procesare a datelor").
Referitor la prelucrarea datelor în contextul contului dumneavoastră de client, autoritatea responsabilului cu protecția datelor relevantă va fi determinată pe baza declarației de protecție a datelor specifice țării prezentate dumneavoastră atunci când v-ați înregistrat ca și client anterior sau pe baza detaliilor furnizate în Aplicație (pentru informații detaliate, consultați subsecțiunea "Declarații de protecție a datelor specifice țării și activitățile de procesare a datelor").
2. informații cu privire la procesare
Ce date vor fi transferate către App Store atunci când descărcați Aplicația?
Când descărcați Aplicația, informațiile necesare pentru aceasta vor fi transferate către App Store, în special numele dumneavoastră de utilizator, adresa dumneavoastră de email, detaliile clientului referitoare la contul dumneavoastră, momentul descărcării, orice informații de plată și identificatorii individuali ai dispozitivului dumneavoastră. Cu toate acestea, nu avem influență asupra acestei procesări a datelor și nu suntem responsabili pentru aceasta. În acest sens, se va aplica doar politica de protecție a datelor pentru utilizarea respectivului App Store.
Ce date vor fi colectate de METRO atunci când descărcați aplicația?
Nu vor fi colectate date personale de către METRO sau transmise de către App Store către METRO doar ca urmare a descărcării Aplicației din App Store pe smartphone-ul dumneavoastră. Nu vor fi colectate date de către METRO sau transmise către METRO înainte ca Aplicația să fie utilizată pentru prima dată.
Ce date vor fi prelucrate atunci când utilizați Aplicația?
Indiferent dacă vă conectați la funcțiile specifice țării ale Aplicației cu detaliile dumneavoastră de client (pentru informații detaliate, consultați subsecțiunea "Declarații de protecție a datelor specifice țării și activitățile de procesare a datelor"), anumite date vor trebui să fie colectate atunci când utilizați Aplicația pentru a face posibilă din punct de vedere tehnic furnizarea serviciului Aplicației către dumneavoastră. Acestea se referă la următoarele date sau activități de procesare a datelor:
limba și regiunea setate pe dispozitiv
Aceste date sunt prelucrate pentru preselectarea limbii Aplicației și selecția țării în Aplicație.
Procesarea acestor date se intemeiaza pe Art. 6 alin. 1 lit. b) GDPR pentru a vă permite să utilizați Aplicația.
Ce date va prelucra METRO pe baza consimțământului dumneavoastră?
Dacă v-ati dat consimțământul prin setarea corespunzătoare a Aplicației Companion sau prin intermediul setărilor sistemului dispozitivului dumneavoastră, Aplicația va accesa următoarele date pentru a putea afișa servicii individuale ale Aplicației (de exemplu, căutarea magazinelor bazată pe locație, scanarea cărților de identitate prin cameră, generarea facturilor la casă) sau pentru a optimiza aceste servicii:
datele despre camera (pentru scanarea cărților de identitate sau a codurilor de bare și adăugarea imaginilor la lista de cumpărături);
imagini din galeria foto a dispozitivului dumneavoastră (pentru adăugarea imaginilor la lista de cumpărături);
date de localizare, adică date referitoare la locația dumneavoastră cu ajutorul GPS-ului.
Cu toate acestea, datele de locație vor fi procesate doar atâta timp cât Aplicația este utilizată și doar în măsura în care funcția respectivă necesită procesarea datelor de locație. Datele de locație vor fi procesate local pe smartphone-ul dumneavoastră și nu vor fi transferate către METRO.
Sub rezerva consimțământului dumneavoastră, putem de asemenea să vă trimitem mesaje personalizate pe ecranul de blocare (mesaje de tipul “push notification”). În acest sens, vom folosi ID-ul dispozitivului pentru a putea trimite mesajele.
Nu sunteți obligat să oferiți consimțământul dumneavoastră. Cu toate acestea, nu vom utiliza aceste date dacă nu oferiți consimțământul. În acest caz, este posibil să nu puteți utiliza toate funcțiile Aplicației noastre.
Baza legală a acestei procesări se află în Art. 6, alin. 1, lit. a) GDPR în măsura în care ne-ați dat consimțământul. Puteți revoca acest consimțământ în orice moment prin intermediul setărilor corespunzătoare din Aplicație sau din setările sistemului dispozitivului dumneavoastră.
Care dintre datele dumneavoastră le vom procesa în scopuri de analiză?
În scopuri de analiză, vom procesa datele dumneavoastră pentru a oferi o gamă atrăgătoare de servicii și pentru a putea prezenta și îmbunătăți funcțiile Aplicatiei într-un mod prietenos pentru utilizator. Baza legală a acestei procesări se află în Art. 6, alin. 1, lit. f) GDPR. Interesul nostru legitim constă în furnizarea unui serviciu atractiv, util și prietenos pentru utilizator.
Pentru întrebări generale sau feedback, puteți utiliza de asemenea o funcție pentru a ne trimite un mesaj folosind programul dumneavoastră standard de e-mail. Cu toate acestea, în măsura în care acestea sunt întrebări dintr-o relație de afaceri, posibil cu filialele naționale METRO, baza legală pentru procesarea datelor schimbate în acest proces este Art. 6, alin. 1, lit. b) GDPR. În acest scop, putem utiliza așa-numitele "jurnale de depanare" pentru a remedia posibilele erori și defecțiuni în Aplicație. Acestea sunt fișiere jurnal care conțin ultimele dumneavoastră activități în Aplicație. Astfel de fișiere jurnal vor include denumirea dispozitivului dumneavoastră, versiunea sistemului de operare utilizat de dumneavoastră și versiunea Aplicației utilizate de dumneavoastră. În plus, astfel de fișiere jurnal vor conține detalii referitoare la funcțiile utilizate sau activate de dumneavoastră, de exemplu, dacă ați colectat date GPS sau ați scanat o imagine. Cu toate acestea, fișierele jurnal nu vor conține date rezultate din aceste funcții, adică coordonate GPS individuale sau imagini. Veți putea vizualiza conținutul fișierelor jurnal în Aplicație în orice moment.
În Aplicație folosim de asemenea diverse instrumente de analiză pentru a revizui și îmbunătăți serviciul nostru:
Pentru îmbunătățirea continuă a ofertelor și serviciilor noastre, invităm vizitatorii Aplicației noastre să evalueze experiența lor de utilizare. Folosim tehnologiile Qualtrics LLC (333 W. River Park Drive, Provo UT 84604, SUA), care ne permit să afișăm sondaje online utilizatorilor noștri. Pentru a afișa sondaje online prin intermediul Qualtrics, folosim tehnologii pentru a exclude participările multiple sau pentru a permite utilizatorilor să vizualizeze sondaje diferite. Sondajele noastre sunt realizate anonim. Participarea dumneavoastră la sondaje este voluntară. Avem angajamente contractuale cu Qualtrics prin care Qualtrics s-a angajat să respecte nivelul de protecție a datelor cerut de Regulamentul (UE) 2016/679 (Regulamentul General privind Protecția Datelor).
Folosim tehnologia Firebase de la Google LLC (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, SUA; "Google") cu diferite funcționalități. Dacă sunteți rezident obișnuit în Spațiul Economic European sau în Elveția, Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlanda) este operatorul de date. Google Ireland Limited este, prin urmare, compania afiliată Google care este responsabilă pentru procesarea datelor dumneavoastră și pentru asigurarea respectării legislației aplicabile privind protecția datelor.
Firebase Analytics permite analiza modului în care serviciile noastre sunt utilizate. Aceasta înseamnă că informații complet anonime despre utilizarea aplicației noastre sunt colectate, transmise către Google și stocate acolo. Google folosește ID-ul publicitar al dispozitivului final în acest scop. Google va folosi aceste informații pentru a evalua utilizarea Aplicației noastre într-o formă anonimă și pentru a ne oferi servicii suplimentare asociate cu utilizarea aplicațiilor. Puteți restricționa utilizarea ID-ului publicitar în setările dispozitivului (iOS: Confidențialitate/Publicitate/Fără urmărire publicitară; Android: Cont/Google/Publicitate).
Raportarea erorilor Firebase este utilizată pentru stabilitatea și îmbunătățirea aplicației. Aceasta colectează informații despre dispozitivul utilizat și modul în care aplicația noastră este folosită (de exemplu, data și ora la care aplicația a fost deschisă și când a avut loc eroarea), ceea ce ne permite să diagnosticăm și să rezolvăm problemele. Informații despre modul în care funcționează Crashlytics pot fi găsite aici: https://firebase.google.com/products/crashlytics/
Firebase Cloud Messaging ne permite să informăm utilizatorii cu mesaje țintite și relevante contextului despre serviciile noastre și să îi încurajăm să folosească aplicația. Informațiile referitoare la subiect, tipul mesajului și momentul trimiterii mesajului sunt procesate, precum și datele despre dacă și când un mesaj a fost primit și citit. În unele cazuri, aceste date sunt folosite și în scopuri de analiză. Cloud Messaging este utilizat doar dacă ați dat consimțământul (Art. 6, alin.1, lit. a) GDPR).
În plus, folosim Firebase Remote Config, care ne permite să efectuăm teste A/B și să adaptăm comportamentul și aspectul aplicației fără a fi necesară descărcarea unei noi versiuni. Firebase Remote Config ne permite să configurăm setările aplicației astfel încât să putem modifica aplicația pe dispozitivele pe care este instalată fără a fi necesară reinstalarea completă din magazinul de aplicații respectiv de fiecare dată când facem o modificare. Remote Config este utilizat pentru a procesa categoriile de date menționate în Firebase Analytics: informații despre dispozitiv, informații despre aplicația utilizată, date despre modul în care este utilizată aplicația, date de locație, ID-ul utilizatorului și informații despre cererile individuale din cadrul aplicației (evenimente). Informații despre modul în care funcționează Remote Config pot fi găsite aici: https://firebase.google.com/products/remote-config/
Când conectam Firebase la un cont Google Ads, suntem capabili să urmărim succesul campaniilor publicitare plasate prin acel cont Google Ads. În acest scop, datele de instalare și evenimentele din aplicație sunt utilizate și analizate anonim. Puteți găsi informații suplimentare despre acest subiect aici: https://support.google.com/google-ads/answer/93148
Puteți oricând să întrerupeți analiza dezactivând opțiunea corespunzătoare din setările sistemului.
METRO a încheiat un acord de procesare a datelor cu furnizorii de servicii în conformitate cu Art. 28 GDPR pentru a asigura, de asemenea, un nivel ridicat de protecție a datelor în ceea ce privește procesarea datelor dumneavoastră de către furnizorii de servicii.
Datele colectate de la dumneavoastră vor fi prelucrate și în următoarele scopuri:
Dincolo de cele menționate anterior, putem, în măsura în care este necesar, să procesăm datele dumneavoastră și în următoarele scopuri:
pentru respectarea obligațiilor legale și
pentru respectarea obligatiilor legale și pentru clarificarea și prevenirea infracțiunilor.
Baza legală pentru această procesare se află în Art. 6, alin. 1, lit. c) GDPR în măsura în care este necesară pentru respectarea unei obligații legale care ne revine, și în baza Art. 6, alin.1 lit. f) GDPR în cazurile în care raspundem cererilor legale; interesul nostru legitim constă în afirmarea legală a cererilor noastre sau în apărarea noastră în cazul disputelor legale sau în clarificarea sau prevenirea infracțiunilor sau a încălcărilor termenilor noștri de utilizare sau în protejarea noastră și a utilizatorilor noștri.
Cui vor fi transmise datele colectate de la dumneavoastră?
Dincolo de transmiterea datelor către furnizorii de servicii așa cum este descris mai sus, vom transmite datele dumneavoastră către terți doar dacă această transmitere este necesară din motive legale pentru a îndeplini cerințele procedurilor judiciare sau oficiale sau pentru a ne conforma prevederilor legale.
Baza legală a acestei transmiteri se află în Art. 6, alin.1 lit. c) GDPR pentru respectarea unei obligații legale aplicabile nouă.
Vor fi procesate datele dumneavoastră și în afara Uniunii Europene?
În general, nu va exista transmiterea de date către entități de prelucrare a datelor din afara UE. În cazul în care datele sunt transferate în SUA prin utilizarea unor instrumente individuale, se asigură măsurile de protecție necesare conform legislației privind protecția datelor, așa cum este definit în Art. 46 GDPR, având în vedere că toți furnizorii sunt certificați în cadrul EU-US Privacy Framework.
Cât timp vor fi stocate datele dumneavoastră?
ID-ul dispozitivului dumneavoastră va fi utilizat doar atâta timp cât aplicația este utilizată. Selecția țării dumneavoastră va fi stocată local pe dispozitivul dumneavoastră doar atâta timp cât aveți aplicația instalată. Limba sistemului recuperată de noi pentru selecția țării nu va fi stocată. Durata stocării altor date utilizate în contextul contului de client va fi reglementată de declarația de protecție a datelor prezentată dumneavoastră atunci când v-ați înregistrat ca și client anterior (pentru informații detaliate, consultați subsecțiunea "Declarații de protecție a datelor specifice țărilor și activități de procesare a datelor").
3. Drepturile dumneavoastră
In calitate de persoana vizata in temeiul legislației privind protecția datelor, aveți, sub rezerva conditiilor legale, dreptul de a va exercita următoarele drepturi în setările aplicației sau la datenschutz@metro.de:
Dreptul de acces la informații: Sub rezerva conditiilor din Art. 15 GDPR, aveți dreptul de a primi informații despre datele dumneavoastră personale stocate la noi în orice moment.
Dreptul la rectificare: Aveți dreptul conform Art. 16 GDPR de a obține de la noi rectificarea oricăror date personale inexacte sau incorecte stocate referitor la dumneavoastră.
Dreptul la ștergere: Sub rezerva cerințelor din Art. 17 GDPR, și cu excepția cazului în care alte drepturi sau restricții legale intră în conflict cu aceasta, aveți dreptul de a obține de la noi ștergerea fără întârziere a datelor personale referitoare la dumneavoastră.
Dreptul la restricționarea relucrarii: Sub rezerva cerințelor din Art. 18 GDPR, aveți dreptul de a obține de la noi restricționarea procesării datelor dumneavoastră personale.
Dreptul la portabilitatea datelor: Sub rezerva cerințelor din Art. 20 GDPR, aveți dreptul de a obține de la noi, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și citibil de către mașini, datele personale referitoare la dumneavoastră pe care le-ați furnizat.
Dreptul de revocare: Aveți dreptul de a revoca în orice moment, cu efect pentru viitor, orice consimțământ pe care l-ați dat în legătură cu procesarea datelor personale.
Dreptul la obiecții: Sub rezerva cerințelor din Art. 21 GDPR, aveți dreptul de a obiecta la procesarea datelor dumneavoastră personale, ceea ce ne obligă să încetăm procesarea datelor dumneavoastră personale, cu excepția cazului în care alte drepturi intră în conflict cu aceasta.
Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere: Sub rezerva cerințelor din Art. 77 GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere.
Puteți adresa plângerile ofițerului nostru de protecție a datelor. Dacă este posibil, cererile dumneavoastră de exercitare a drepturilor ar trebui să fie adresate în scris la adresa de mai sus sau direct ofițerului nostru de protecție a datelor. Acest drept de a depune o plângere se aplică fără a aduce atingere altor remedii conform dreptului administrativ sau căilor de atac judiciare.
Autoritatea noastră de supraveghere relevantă este:
Landesbeauftragte für Datenschutz und Informationsfreiheit NRW [Comisarul de Stat pentru Protecția Datelor și Libertatea Informației din Renania de Nord-Westfalia]
Postfach 200444
40102 Düsseldorf
Germania
Sunteți obligat să furnizați date personale?
În principiu, nu sunteți obligat să furnizați informații sau date personale. Dacă refuzați să faceți acest lucru, este posibil să nu va putem oferi aplicația sau funcțiile acesteia sau să realizăm anumite servicii.
Are loc luarea de decizii automate individuale (așa-numitul profilare)?
Nu.
4. Informații cu privire la dreptul dumneavoastră de a vă opune prelucrarii în conformitate cu Art.21 din GDPR
Veți avea dreptul de a vă opune în orice moment, din motive legate de situația dumneavoastră particulară, oricărei prelucrări a datelor dumneavoastră care are loc în baza art. 6 (1) f GDPR (prelucrarea datelor pe baza unei echilibrări de interese). Acest lucru se aplică și oricărei profilări, așa cum este definită la art. 4, nr. 4 GDPR, în baza acestei prevederi.
Dacă depuneți o obiecție, nu vom mai prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, cu excepția cazului în care putem demonstra motive legitime convingătoare pentru prelucrare care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră, sau prelucrarea servește la afirmarea, exercitarea sau apărarea revendicarilor legale.
O astfel de obiecție poate fi depusă în mod informal și ar trebui, dacă este posibil, să fie adresată:
METRO AG
Adresa:
METRO AG
Responsabil cu protecția datelor
Metro-Straße 1
40235 Düsseldorf
Germania
Notificare privind protecția datelor pentru aplicația "METRO Companion" specifică METRO Cash & Carry Romania
Această Notificare privind protecția datelor/Politica de confidențialitate se aplică și atunci când / dacă utilizați aplicația METRO Companion (“Aplicația”). Aplicația ca atare este operată de Metro AG, Metro-Straße 1, 40235 Duesseldorf, Germania, în control comun pentru prelucrarea datelor cu noi. Pentru informații referitoare la funcțiile de bază ale aplicației și la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate în aceasta, vă rugăm să consultați „Declarația generală de protecție a datelor pentru aplicația „METRO Companion””, disponibilă in aplicatie. În plus față de funcțiile de bază, folosim aplicația pentru a furniza unele dintre serviciile noastre, așa cum este stabilit în această Notificare privind protecția datelor/Politica de confidențialitate. Această Notificare privind protecția datelor/Politica de confidențialitate este menită să fie „Declarația de protecție a datelor specifică țării” pentru țara noastră, cu toate detaliile privind serviciile furnizate, așa cum se face referire în „Notificarea general privind protectia datelor pentru aplicația „METRO Companion””.
Dacă vă conectați la contul dvs. de client prin intermediul aplicației, înregistrăm informații cu privire la utilizarea aplicatiei. Dacă utilizați cardul digital de client în aplicație la orice casă de marcat/POS din magazinele Metro, vă vom putea identifica ca utilizator al aplicației. Prelucrăm aceste informații pentru studii de piață, marketing, sondaje clienți, analiza comportamentului clienților și segmentarea clienților. În plus, folosim informațiile pentru a vă oferi comunicări de marketing bazate pe preferințele dumneavoastră individuale, de ex. pentru a vă scuti de orice alte activități de marketing. De asemenea, folosim informațiile pentru a evalua câți dintre clienții noștri activi folosesc aplicația. Interesul nostru legitim este să ne îmbunătățim în mod durabil serviciile și relația cu clienții. Urmărim în continuare interesul legitim de a vă informa cu privire la anumite oferte și servicii, de a le personaliza și astfel de a extinde relația cu clienții. Temeiul legal al prelucrării este art. 6, alin. 1 lit. f) GDPR.
Dacă ați fost de acord cu personalizarea/urmărirea activității în aplicație, vom colecta de la dvs. următoarele informații: conținut accesat prin intermediul aplicației, interacțiuni în cadrul aplicației (articole vizualizate și pe care s-a făcut clic, produse adăugate în coș și achiziționate, navigare, marcaje temporale, perioade de timp și alte interacțiuni), activități de cumpărare. Informațiile colectate vor fi combinate cu ID-ul dvs. de client și cu activitățile dvs. de achiziție sub acest ID de client (online și offline). Folosim informații combinate pentru a vă oferi oferte, servicii și publicitate personalizate, adică pentru a vă oferi publicitate care se bazează pe interesele dvs. individuale, pentru a afișa conținut care se potrivește preferințelor dvs., cum ar fi recomandări de produse și pentru a evalua succesul recomandărilor individuale. Prelucrarea datelor dumneavoastră în aceste scopuri este automatizată cu scopul de a evalua anumite aspecte personale. În acest sens, folosim metode matematico-statistice pentru a putea direcționa recomandările către interesele dumneavoastră individuale. Informațiile combinate pot fi, de asemenea, utilizate în scopuri de dezvoltare de către METRO AG, în calitate de furnizor al aplicației, și anume pentru a îmbunătăți performanța aplicației prin experiența utilizatorului și analiză de afaceri, prevenirea erorilor și testarea de noi funcții. Prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în aceste scopuri se bazează pe art. 6, alin. 1 lit. a) GDPR. Vă puteți revoca oricând consimțământul cu efect pentru viitor și fără a oferi motive, dezactivând personalizarea/urmărirea activității în aplicație din setările contului.
Dacă v-ați dat acordul să primiți notificări push în aplicație, vă vom trimite informații despre produse, oferte, subiecte de gastronomie, tendințe și servicii, promoții, campanii curente, informații despre campanii de marketing, pentru sondaje privind satisfacția clienților și posibile rechemari de produse și alte notificări în legătură cu serviciile noastre, cum ar fi notificări cu privire la ora estimată de sosire a Livrării serviciilor alimentare, de asemenea, pentru serviciile altor companii de servicii ale Grupului METRO. În plus, veți primi informații despre noile funcționalități ale aplicației, precum și o notificare de îndată ce o nouă factură este disponibilă în aplicație. Stocăm și procesăm aceste date în scopul trimiterii notificărilor push. Temeiul legal pentru prelucrare este art. 6, alin. 1 lit. a) GDPR. Puteți găsi informații suplimentare despre trimiterea notificărilor push în „Declarația generală de protecție a datelor pentru aplicația „METRO Companion””.
În cadrul aplicației am încorporat servicii specifice de pe site-ul nostru. În acest scop, site-ul este afișat și, de asemenea, gestionarea cookie-urilor este activă atunci când utilizați Aplicația. Prin urmare, vă rugăm să luați în considerare în mod explicit notele noastre suplimentare cu privire la cookie-uri și la orice servicii care utilizează cookie-uri în cadrul acestei notificări privind protecția datelor.