Ce date vor fi transferate către App Store atunci când descărcați Aplicația?
Când descărcați Aplicația, informațiile necesare pentru aceasta vor fi transferate către App Store, în special numele dumneavoastră de utilizator, adresa dumneavoastră de email, detaliile clientului referitoare la contul dumneavoastră, momentul descărcării, orice informații de plată și identificatorii individuali ai dispozitivului dumneavoastră. Cu toate acestea, nu avem influență asupra acestei procesări a datelor și nu suntem responsabili pentru aceasta. În acest sens, se va aplica doar politica de protecție a datelor pentru utilizarea respectivului App Store.
Ce date vor fi colectate de METRO atunci când descărcați aplicația?
Nu vor fi colectate date personale de către METRO sau transmise de către App Store către METRO doar ca urmare a descărcării Aplicației din App Store pe smartphone-ul dumneavoastră. Nu vor fi colectate date de către METRO sau transmise către METRO înainte ca Aplicația să fie utilizată pentru prima dată.
Ce date vor fi prelucrate atunci când utilizați Aplicația?
Indiferent dacă vă conectați la funcțiile specifice țării ale Aplicației cu detaliile dumneavoastră de client (pentru informații detaliate, consultați subsecțiunea "Declarații de protecție a datelor specifice țării și activitățile de procesare a datelor"), anumite date vor trebui să fie colectate atunci când utilizați Aplicația pentru a face posibilă din punct de vedere tehnic furnizarea serviciului Aplicației către dumneavoastră. Acestea se referă la următoarele date sau activități de procesare a datelor:
- limba și regiunea setate pe dispozitiv
Aceste date sunt prelucrate pentru preselectarea limbii Aplicației și selecția țării în Aplicație.
Procesarea acestor date se intemeiaza pe Art. 6 alin. 1 lit. b) GDPR pentru a vă permite să utilizați Aplicația.
Ce date va prelucra METRO pe baza consimțământului dumneavoastră?
Dacă v-ati dat consimțământul prin setarea corespunzătoare a Aplicației Companion sau prin intermediul setărilor sistemului dispozitivului dumneavoastră, Aplicația va accesa următoarele date pentru a putea afișa servicii individuale ale Aplicației (de exemplu, căutarea magazinelor bazată pe locație, scanarea cărților de identitate prin cameră, generarea facturilor la casă) sau pentru a optimiza aceste servicii:
- datele despre camera (pentru scanarea cărților de identitate sau a codurilor de bare și adăugarea imaginilor la lista de cumpărături);
- imagini din galeria foto a dispozitivului dumneavoastră (pentru adăugarea imaginilor la lista de cumpărături);
- date de localizare, adică date referitoare la locația dumneavoastră cu ajutorul GPS-ului.
Cu toate acestea, datele de locație vor fi procesate doar atâta timp cât Aplicația este utilizată și doar în măsura în care funcția respectivă necesită procesarea datelor de locație. Datele de locație vor fi procesate local pe smartphone-ul dumneavoastră și nu vor fi transferate către METRO.
Sub rezerva consimțământului dumneavoastră, putem de asemenea să vă trimitem mesaje personalizate pe ecranul de blocare (mesaje de tipul “push notification”). În acest sens, vom folosi ID-ul dispozitivului pentru a putea trimite mesajele.
Nu sunteți obligat să oferiți consimțământul dumneavoastră. Cu toate acestea, nu vom utiliza aceste date dacă nu oferiți consimțământul. În acest caz, este posibil să nu puteți utiliza toate funcțiile Aplicației noastre.
Baza legală a acestei procesări se află în Art. 6, alin. 1, lit. a) GDPR în măsura în care ne-ați dat consimțământul. Puteți revoca acest consimțământ în orice moment prin intermediul setărilor corespunzătoare din Aplicație sau din setările sistemului dispozitivului dumneavoastră.
Care dintre datele dumneavoastră le vom procesa în scopuri de analiză?
În scopuri de analiză, vom procesa datele dumneavoastră pentru a oferi o gamă atrăgătoare de servicii și pentru a putea prezenta și îmbunătăți funcțiile Aplicatiei într-un mod prietenos pentru utilizator. Baza legală a acestei procesări se află în Art. 6, alin. 1, lit. f) GDPR. Interesul nostru legitim constă în furnizarea unui serviciu atractiv, util și prietenos pentru utilizator.
Pentru întrebări generale sau feedback, puteți utiliza de asemenea o funcție pentru a ne trimite un mesaj folosind programul dumneavoastră standard de e-mail. Cu toate acestea, în măsura în care acestea sunt întrebări dintr-o relație de afaceri, posibil cu filialele naționale METRO, baza legală pentru procesarea datelor schimbate în acest proces este Art. 6, alin. 1, lit. b) GDPR. În acest scop, putem utiliza așa-numitele "jurnale de depanare" pentru a remedia posibilele erori și defecțiuni în Aplicație. Acestea sunt fișiere jurnal care conțin ultimele dumneavoastră activități în Aplicație. Astfel de fișiere jurnal vor include denumirea dispozitivului dumneavoastră, versiunea sistemului de operare utilizat de dumneavoastră și versiunea Aplicației utilizate de dumneavoastră. În plus, astfel de fișiere jurnal vor conține detalii referitoare la funcțiile utilizate sau activate de dumneavoastră, de exemplu, dacă ați colectat date GPS sau ați scanat o imagine. Cu toate acestea, fișierele jurnal nu vor conține date rezultate din aceste funcții, adică coordonate GPS individuale sau imagini. Veți putea vizualiza conținutul fișierelor jurnal în Aplicație în orice moment.
În Aplicație folosim de asemenea diverse instrumente de analiză pentru a revizui și îmbunătăți serviciul nostru:
Pentru îmbunătățirea continuă a ofertelor și serviciilor noastre, invităm vizitatorii Aplicației noastre să evalueze experiența lor de utilizare. Folosim tehnologiile Qualtrics LLC (333 W. River Park Drive, Provo UT 84604, SUA), care ne permit să afișăm sondaje online utilizatorilor noștri. Pentru a afișa sondaje online prin intermediul Qualtrics, folosim tehnologii pentru a exclude participările multiple sau pentru a permite utilizatorilor să vizualizeze sondaje diferite. Sondajele noastre sunt realizate anonim. Participarea dumneavoastră la sondaje este voluntară. Avem angajamente contractuale cu Qualtrics prin care Qualtrics s-a angajat să respecte nivelul de protecție a datelor cerut de Regulamentul (UE) 2016/679 (Regulamentul General privind Protecția Datelor).
Folosim tehnologia Firebase de la Google LLC (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, SUA; "Google") cu diferite funcționalități. Dacă sunteți rezident obișnuit în Spațiul Economic European sau în Elveția, Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlanda) este operatorul de date. Google Ireland Limited este, prin urmare, compania afiliată Google care este responsabilă pentru procesarea datelor dumneavoastră și pentru asigurarea respectării legislației aplicabile privind protecția datelor.
Firebase Analytics permite analiza modului în care serviciile noastre sunt utilizate. Aceasta înseamnă că informații complet anonime despre utilizarea aplicației noastre sunt colectate, transmise către Google și stocate acolo. Google folosește ID-ul publicitar al dispozitivului final în acest scop. Google va folosi aceste informații pentru a evalua utilizarea Aplicației noastre într-o formă anonimă și pentru a ne oferi servicii suplimentare asociate cu utilizarea aplicațiilor. Puteți restricționa utilizarea ID-ului publicitar în setările dispozitivului (iOS: Confidențialitate/Publicitate/Fără urmărire publicitară; Android: Cont/Google/Publicitate).
Raportarea erorilor Firebase este utilizată pentru stabilitatea și îmbunătățirea aplicației. Aceasta colectează informații despre dispozitivul utilizat și modul în care aplicația noastră este folosită (de exemplu, data și ora la care aplicația a fost deschisă și când a avut loc eroarea), ceea ce ne permite să diagnosticăm și să rezolvăm problemele. Informații despre modul în care funcționează Crashlytics pot fi găsite aici:
https://firebase.google.com/products/crashlytics/
Firebase Cloud Messaging ne permite să informăm utilizatorii cu mesaje țintite și relevante contextului despre serviciile noastre și să îi încurajăm să folosească aplicația. Informațiile referitoare la subiect, tipul mesajului și momentul trimiterii mesajului sunt procesate, precum și datele despre dacă și când un mesaj a fost primit și citit. În unele cazuri, aceste date sunt folosite și în scopuri de analiză. Cloud Messaging este utilizat doar dacă ați dat consimțământul (Art. 6, alin.1, lit. a) GDPR).
În plus, folosim Firebase Remote Config, care ne permite să efectuăm teste A/B și să adaptăm comportamentul și aspectul aplicației fără a fi necesară descărcarea unei noi versiuni. Firebase Remote Config ne permite să configurăm setările aplicației astfel încât să putem modifica aplicația pe dispozitivele pe care este instalată fără a fi necesară reinstalarea completă din magazinul de aplicații respectiv de fiecare dată când facem o modificare. Remote Config este utilizat pentru a procesa categoriile de date menționate în Firebase Analytics: informații despre dispozitiv, informații despre aplicația utilizată, date despre modul în care este utilizată aplicația, date de locație, ID-ul utilizatorului și informații despre cererile individuale din cadrul aplicației (evenimente). Informații despre modul în care funcționează Remote Config pot fi găsite aici:
https://firebase.google.com/products/remote-config/
Când conectam Firebase la un cont Google Ads, suntem capabili să urmărim succesul campaniilor publicitare plasate prin acel cont Google Ads. În acest scop, datele de instalare și evenimentele din aplicație sunt utilizate și analizate anonim. Puteți găsi informații suplimentare despre acest subiect aici:
https://support.google.com/google-ads/answer/93148
Subcontractorii pe care Google îi poate folosi pot fi găsiți la următorul link:
https://firebase.google.com/terms/subprocessors
Puteți oricând să întrerupeți analiza dezactivând opțiunea corespunzătoare din setările sistemului.
METRO a încheiat un acord de procesare a datelor cu furnizorii de servicii în conformitate cu Art. 28 GDPR pentru a asigura, de asemenea, un nivel ridicat de protecție a datelor în ceea ce privește procesarea datelor dumneavoastră de către furnizorii de servicii.
Datele colectate de la dumneavoastră vor fi prelucrate și în următoarele scopuri:
Dincolo de cele menționate anterior, putem, în măsura în care este necesar, să procesăm datele dumneavoastră și în următoarele scopuri:
- pentru respectarea obligațiilor legale și
- pentru respectarea obligatiilor legale și pentru clarificarea și prevenirea infracțiunilor.
Baza legală pentru această procesare se află în Art. 6, alin. 1, lit. c) GDPR în măsura în care este necesară pentru respectarea unei obligații legale care ne revine, și în baza Art. 6, alin.1 lit. f) GDPR în cazurile în care raspundem cererilor legale; interesul nostru legitim constă în afirmarea legală a cererilor noastre sau în apărarea noastră în cazul disputelor legale sau în clarificarea sau prevenirea infracțiunilor sau a încălcărilor termenilor noștri de utilizare sau în protejarea noastră și a utilizatorilor noștri.
Cui vor fi transmise datele colectate de la dumneavoastră?
Dincolo de transmiterea datelor către furnizorii de servicii așa cum este descris mai sus, vom transmite datele dumneavoastră către terți doar dacă această transmitere este necesară din motive legale pentru a îndeplini cerințele procedurilor judiciare sau oficiale sau pentru a ne conforma prevederilor legale.
Baza legală a acestei transmiteri se află în Art. 6, alin.1 lit. c) GDPR pentru respectarea unei obligații legale aplicabile nouă.
Vor fi procesate datele dumneavoastră și în afara Uniunii Europene?
În general, nu va exista transmiterea de date către entități de prelucrare a datelor din afara UE. În cazul în care datele sunt transferate în SUA prin utilizarea unor instrumente individuale, se asigură măsurile de protecție necesare conform legislației privind protecția datelor, așa cum este definit în Art. 46 GDPR, având în vedere că toți furnizorii sunt certificați în cadrul EU-US Privacy Framework.
Cât timp vor fi stocate datele dumneavoastră?
ID-ul dispozitivului dumneavoastră va fi utilizat doar atâta timp cât aplicația este utilizată. Selecția țării dumneavoastră va fi stocată local pe dispozitivul dumneavoastră doar atâta timp cât aveți aplicația instalată. Limba sistemului recuperată de noi pentru selecția țării nu va fi stocată. Durata stocării altor date utilizate în contextul contului de client va fi reglementată de declarația de protecție a datelor prezentată dumneavoastră atunci când v-ați înregistrat ca și client anterior (pentru informații detaliate, consultați subsecțiunea "Declarații de protecție a datelor specifice țărilor și activități de procesare a datelor").